Kostěnický diskusní klub - 2/2 2001


Bigbitak z Cepi
Tak opet zdravim bigbitaky a zapojuji se do tej vasi tlacharny. Lidi, mne by zajimalo, co si myslite o tech nazorech, co Mogul pise o ostatnich kapelach???? Nechci bejt zase puvodce kritiky Mogulu, ale jen by mne to zajimalo. Napriklad ten Komunal, to je docela sila. Sice jsem u vas na nem nebyl, ale z tech jinejich clanku mne to fakt staci. Myslim, ze kritika a jeste k tomu od Mogulu neni fakt na miste!!

Luckey
8.11. 2001 23:07:35

Ahoj. Ke kritikám ze stránek MOGULU tedy spíše k postřehům Václava Černíka . Podle mě má každý právo na svůj názor a na to ho vyslovit či publikovat. Pokud se člověk pod svůj ,třeba i kritický názor podepíše , stojí si za ním a nevydává ho za jediný ,správný a osvícený…..Pak je to myslím v pořádku. To že s takovým názorem několik, mnoho, či dokonce většina lidí nesouhlasí by nemělo znamenat že je špatné kritiku vyslovit nebo napsat.
A ještě jeden názor.Je lepší když se o události,akci,skupině,desce……prostě o nějakým tom počinu mluví ,píše ,diskutuje ,a to třeba i špatně. Protože pak to aspoň někoho zaujalo ,mělo to nějaký smysl. Pro ty chytřejší je každá kritika zpětná vazba ,a jen Ti bezmezně sebevědomí se nadouvají ………potrefená husa nejvíc křičí.

Bigbíťák z Čepi
9.11. 2001 8:35:57

Jo, jasny souhlasim s tebou - hlavne s tou posledni vetou, ale ta kritika by mela bejt od nezavisleho zdroje a kdyz to pise mogul, nebo jak rikas Vasek tak se o nezavislosti mluvit rohodne neda. Pokud vim, tak Vasek, jak pise stihne za vecer treba 3 zabavy a co kdyz se stane ze zrovna kdyz je pritomen tak se kapele nadari - pak se kazdy docte, jak hrajou hrozne, ze maj sileneho zpevaka, ale o tom, ze zbytek zabavy hrali skvele, to se jiz nikdo nedozvi!

Niki
11.11. 2001 19:09:53

To co napsal Luckey má fakt dobrou myslenku, ale co napsal Bigbíťák z Čepí je pravda větší. Mluvit o nezávislé kritice se u Mogulu nedá. Kritik nekritizuje všechny a za všechno. Navíc jsem zjistila, že je to i docela nebezpečná kritika, protože jsou lidi, kteří na té a té skupině nikdy nebyli, myslí si, že Mogul má svatosvatou pravdu a přejímá jejich názory. Takový lidé se nemůžou tohodle předsudku zbavit, i když později skupinu slyší!!!

Luckey
11.11. 2001 23:29:05

V tom že by měl být kritik nezávislý ,s odstupem máte určitě pravdu. A nejde jen o to aby taková recenze byla objektivní ,ale také o to aby ji dotčený subjekt přijal jako kritiku a ne jako pomluvu a urážku. Tím že je pisatel úzce spjat s nějakou skupinou (V tomto případě s MOGULEM) ,dochází k tomu co naši politici nazývají "konfliktem zájmů". Jinou věcí je kolik informací tvoří podklad pro taková zhodnocení vystoupení skupin a souborů. Podle mě půlhodinová návštěva zábavy stačí tak na zjištění počtu platících ,jména zvukaře ,nebo značky piva na čepu. Ale to už bych se tu pouštěl do kritiky kritika a ještě navíc bez dostatku informací.

Alena Poštová postova.a@seznam.cz
16.11. 2001 9:31:28

Nevím, jestli je úmyslem Mogulu psát kritiku, v záhlaví stránky je něco jiného, ale pokud jde o zábavu v Komunálního odpadu v Kostěnicích, popis je naprosto přesný a výstižný. Byla jsem tam a mohu to povrdit. Není tam napsáno nic, co by nebylo pravda. Je to popis zábavy, žádná chvála, žádná nechvála. A stejně tak jsou koncipovány ostatní příspěvky, i když na těch zábavách jsem nebyla.
Aja

Bigbíťák z Čepí to Alena
20.11. 2001 9:48:58

Tak nevím, jestli jsi na té zábavě opravdu byla, nebo jestli jsi vůbec četla, co se na strankach Mogulu objevilo o zmiňované zábavě. Napřiklad věta o tom, že se refrémy neujaly mi připada dosti mlžící. A tlach (jinak se to ani nazvat nedá), že začali hrát hodně po deváté tak tomu se musím jenom smát - kdo tam byl od začatku tak moc dobře ví, že začali před třičtvrtě na devět - ovšem ti, co na zábavy jezdí kolem pulnoci tak chapu, že to postřehnout nemohli. Ale na závěr musím souhlasit s tvojí poslední větou - opravdu tímhle způsobem jsou koncipovány všechny příspěvky od Mogulu - to máš pravdu!!

Edi editahak@email.cz
20.11. 2001 12:49:19

To Bigbiťak z Čepi: Vim, co chce Aja rict, ale souhlasim spis s Tebou. Vsechny prispevky jsou tak koncipovany, coz podleme neni jen strohy popis zabavy, ale je to subjektivni( kritika i popis ma byt objektivni, ne?!) pohled na ne uplnou situaci.
Ale ze bychom zase propírali Mogul?! Myslim,ze kazdy si o nich udelal svuj obrazek a bylo by zbytecnym placanim enegrie se k tomu nejak vyjadrovat.
Brutus byl dost dobry, ale co clovek to nazor. Uz vic lidi reklo,ze se jim to nelibilo...

Alena Poštová postova.a@seznam.cz
21.11. 2001 8:23:39

Toto je výstřih ze stránek, které jsou předmětem diskuse:
"Reakce publika nebyla zdaleka tak jednotná jako v Chlumci. Část publika, s hradeckými čísly na autech, se chovala stejně, pak část neutrálně a zbytek se nenechával strhnou výzvami z jeviště a tancoval jako na každé jiné tancovačce. Chorály a refrény tentokrát neuspěly, protože znalý dav byl minimální"
Za mě, která jsem to viděla, můžu říct asi toto: Jestliže kapela (zpěvák) operuje s prvkem, který předpokládá nemalou podporu publika a chytají se tak první tři řady, které ještě v tom hukotu nejsou slyšet a tak nemalá část chorálů je bez zpěvu, je výše uvedený popis na místě. A navíc je to srovnání s Chlumcem, kde muselo být několikanásobně víc lidí.
Na zábavu jsem přijela v 10, tedy o něco dříve, než fanatický kritik, a tak za přesný začátek, který je jistě velmi důležitý, ruku do ohně nedám.
Ráda bych si někdy početla nějaký rozumný popis nějaké tancovačky očima někoho jiného, hlavně odpůrců existujících mogulstránek, abych mohla srovnat. Tato diskuse spíše inklinuje k založení konkurenčních stránek Mogulu.
Doufám, že reakce potrefených bude stejná jako v drbárně na komunálu: "Když se ti to nelíbí, tak sem nelez a nekaž radost ostatním."
Ať žije objektivní kritika.
Aja

Bigbíťák z Čepí
22.11. 2001 11:07:24

Ano, ať žije objektivní (nezávislá) kritika! Já ale nejsem v žádném případě odpůrce Mogulstránek!!!! To jsou jedny z nejlépe zpracovaných stránek bigbítu co znám-jeli dokonce ne nejlepší. Já jsem kritizoval zmiňovanou rubriku, protoze mi pripada hodne moc subjektivní. A ten začátek - já neříkám, že začátek je důležitý, ale když autor kritizuje že začali hodně po deváté a Komunál začal před třičtvrtě na devět tak to je snad dost divná a hlavne neoprávněná kritika ne? Tak ať se autor příště o začátku vůbec nezmiňuje, když tam na začátek není. Tot vše.

Tady mi jeden měsíc utekl, nějak jsem zaspal