Kostěnický diskusní klub - 1/2 2001


Medium z Rovne
19.2. 2001 20:59:38

no,tam u vas je to celkem fajn,jen by mohl casteji vystupovat Modrý Mauricius.Vsechny kapely jsou dobre,ale dost podobne.Vyse jmenovana skupina hraje alespon odlisnou muziku nez vsechny v teto dobe hrajici kapely tohoto zanru.
Ale jste jednicky,ze se u vas neztratila tradice rockovych zabav a nepodlehli jste discotekove manii.Ja patrim jeste zatim k te mlade generaci,ale odkojene rockem a ta dnesni popularni hudba mezi 15-18 rokem mne dost desi.Ja a vsichni moji kamaradi jsme vam vdecni,ze i pres docela velkou dalku,kterou podnikame samozrejme na kole,mame kam jet.
zdravi priznivci z Rovne a Holic

bigbitak
5.3. 2001 18:40:27

Ahoj Bigbíťáci. Zábavy u Vás jsou super a jsme rádi, že se něco takovýho koná. Hombres neměl chybu, příště přijdeme určitě.

bigbíťák z Čepí
9.3. 2001 11:00:49

Lidi, vy co chodíte jenom na Mogul, můžete sem napsat nějakej důvod, proč na jiné kapely nechodíte. Podle meho nazoru je na tom hudebne nejhůře právě Mogul. To tam jen chodite, aby jste slyšeli nějaké nesmyslné výlevy od "mistra"???? bigbitu zdar!!!

odpověd bigbiťákovi z Čepí
9.3. 2001 14:08:19

Máš super názor, jen mě mrzí, že jsi jeden z mála. Hudebně je na tom Mogul uzčitě nejhůř, ale lidi tam nechodí, aby si poslechli výlevy "mistra", ale protože vědí, že tam budou lidi. A proto: dohodněme se, že se budeme scházet třeba na Motouzu, Hombres beatu, nebo kdekoli jinde, a bude to stejně super, možná i lepší. Nazdar!!!!!!!!!!!!!!

Bigbiťák z H.M.
12.3. 2001 12:37:46

Přidávám se k názoru z Čepí, pokusme se opravdu scházet na jiných kapelách vždyť v tom je ta krása bigbítu, že každý hraje něco jiného nebo alespoň jinak. Záměrně neuvádím žádnou kapelu neboť jsem z jeden z dlouhé řady muzikantů a vůbec lidí žijících (ne živících se) dobrou hudbou. Tak tedy zkuste to a dáte mi za pravdu, že je spousta dobrého bigbítu, jde o to nebát se jít někam jinam a poslouchat něco jiného. Motto: Kolik bigbítovejch kapel znáš tolikrát jsi bigbíťákem.

plesky
14.3. 2001 9:08:47

I ja se přidávám k názoru z Čepí, na Mogul lidi chodi jen ze zvyku, že tam přijdou lidi, hudební kvalita je opravdu mizerná, rámus který má zakrýt nedokonalosti a přehmaty. Výlevy Míry zaujmou sotva tak někoho, kdo to má v hlavě v pořádku. Doufám, že všichni brzy procitnou, vykašlou se na Mogul a začnou chodit na pořádnou muziku.

šílenej bigbíťák z Uhřetic
14.3. 2001 11:31:58

Zravim všechny bigbíťáky z okolí Pardubic. Doufám, že se všichni sejdem na Komunálním odpodu v Kostěnicích a v sobotu na Brutusu u nás. Zdar rokeři.

Edita
14.3. 2001 15:26:30

Ahoj všichni bigbíťáci, kteří se nebojíte říci svůj názor, a navíc choidíte k nám. Má velikou radost z toho, že mezi námi je spousta lidí, kteří chtějí slyšet kvalitní muziku, a nevadí jim, když za ní musí kousíček jet. Fandím vám a říkám vydržte, vždyť i já patřím mezi vás. Za pořadatele

14.3. 2001 15:34:05
Omlouvám se za překlepy v mém příspěvku, věřím, že to pochopíte, jsem jenom člověk. Díky Edita Také jsem ráda, že jste se v tak hojném počtu zapojili do našeho "dizkuzáku"

M.J. z Hradce Kralove
17.3. 2001 19:32:44

Tak jsem byl v patek na KO. Nikdy predtim jsem je jeste live nevidel, tak jsem byl zvedav. Bezprostredne prvni dojem byl ponekud rozpoluplny. Resp. me zaskocily masky a rekvizity jednotlivych protagonistu. Co me naopak prekvapilo velmi prijemne je frontman, ktery ma zpev zmaknuty na vybornou a v porovnani s tim co lze obcas na bigbitech slyset (Mogul) je to spicka, vcetne kontaktu s publikem, perfektniho vyrazu a frazovani. Druhy zpev byl taky v pohode a dobre doplnoval refreny.
Jinak se me jejich songy vesmes libily, ale prislo me to jedno jak druhy jak treti, vcetne textu, ale to k nim zrejme patri. Cover verze Olympiku byla dobrym spestrenim a zapadla.
Jinak me prisla skoda tech dvou kytar, ktere se omezily jenom na standardni rytmiku, aranze dvojhlasu prakticky zadne, u sol me schazel takovy ten "drajv", ale dneska uz to asi neni v mode, ostatne kdybych chtel zmaknuty kytary jdu na odysseu :-)
bigbitu zdar!

Vašek z Přelouče
19.3. 2001 7:48:04

Koukám, že kritika je nezbytným doplňkem úspěchu. Za úspěšnost zábavový kapely jednoznačně považuju návštěvnost. A ta jde speciálně u Mogulu jednoznačně nahoru. Znám Mogul už pěknejch pár let, a vím co práce úspěch stojí. Určitě mě připadá zábavnější (upozorňuju, že nejsem muzikant) než parta lidí statujících na pódiu a dokonale kopírující české originály notoricky známých kapel (nemusím snad jmenovat). A o zábavu snad na zábavě jde! Klidně mě kamenujte, ale příště jdu na Mogul zas!

Bigbíťák z Čepí
19.3. 2001 10:58:59

To jsem vůbec neočekával, že reakce na můj vzkaz (spíše dotaz) budou tak velké. Mně by ale opravdu zajímalo, proč někteří lidi chodí jen na Mogul. Já netvrdím, že na Mogul nechodím. Občas se na něho jdu take podivat a nezřídka se tam také dobře pobavím. Ale prostě nechapu ty, kterých bohužel není málo, co na jiné kapely prostě nejdou. Jedná se většinou o ty do těch 16 let. A podle jejich reakcí při výlevech "Mistra" mi fakt připadá, že tam kvůli jinému nechoděj. Jestli se ale mýlím, tak ať mi někdo napíše ten správný důvod. Jsem zvědavej!! míru a bigbítu zdar!!!!

M.J. HK
19.3. 2001 20:00:28

no furt dobre, ze chodi na Mogul nez na prilehle diskoteky ne ? :-) Kdyz jdu na Mogul tak tam nechodim z tim, ze ocekavam super vykony jednotlivych muzikantu, ale urcitou bigbitovou show o kterou se Mogul snazi a to ze "mistr" vlastne moc zpivat neumi neni az tak podstatny a vetsinou se to v tom celkovym kravalu i ztrati :) Sehrany jsou, falesny to neni, poslouchat se to da, je to spis o tom folkloru kolem, das si nejaky to pivo a fernet, zaskaces na parketu, pokecas se znamejma protoze vis ze tam budou..

Killer
20.3. 2001 21:49:00

Jedu na Modry Mauricius, a jestli to bude stat za prd, tak uz nikdy neprijdu!!!!!

Vašek z Přelouče to M.J. HK
21.3. 2001 8:04:40

K tomu kraválu. Zdá se mě že zpěvu je rozumět dost dobře. Byl jsem na řadě profíků, a rozuměl tak předložky. No možná už to znám zpaměti. Rád si přečdu další názory. Pište!

Lukáš z Kostěnic to M. J. z HK
21.3. 2001 9:23:02

Chtěl bych zareagovat na tvůj názor, že ti na Komunálním odpadu připadaly zbytečné ty masky a rekvizity, cos mohl vidět na jevišti. To bylo hlavne způsobene tim, ze tam KO nemel moc skalnich příznivců. Doporučil bych ti, aby ses jel na ně podíval třeba do Břehů nebo do Chlumce a pak by ti ty masky nepřišly vůbec zbytečné. Já jsem na nich byl pravě ve Břehách a musim říci, že ty masky a rekvizity tomu dávaj tu správnou atmosféru. Jeste k těm songům. Neřekl bych, že by byly všechny na jedno brdo a ty texty už vůbec ne. Já mám od nich obě CD a fakt mi nepřipadá, že je to furt to samé. To bych už spíše řekl, že text (ne song!!!) jeden jak druhej můžes slyšet třeba na Motouzu, Mogulu a jiných zdejších kapelách než právě na Komunálu. Je to ale věc názoru.

Plesky >> M.J.z HK
21.3. 2001 12:18:42

Čoveče, dát si pivo a ferneta mužeš na jakékoli zábavě nejen na Mogulu, na Mogulu si ho spis musíš dát, abys to vůbec mohl poslouchat a neupadli ti uši - jak hlukem, tak kvalitou.
Tys asi nepochopil to, co tu už bylo napsáno, že kdyby se lidi sešli ve stejném počtu na jiné zábavě než na Mogulu, tak to bude ještě mnohem lepší, než na M.

M.J. z H.K.
21.3. 2001 16:43:05

pro Vaska : Rozumet zpevu snad i je, ale myslel jsem spis presnost intonace, dotahnuty koncovky, prirozene vibrato a takovy ty zakladni vlastnosti soloveho zpevu.. nerikam ze by to bylo vylozene vsechno o pul cihly jinde, ale proste kdyz porovnas zpev treba u Komunalniho odpadu, nebo Cimbury a Behavyho na Odysce se zpevem Miry tak je to mnohdy nebe a dudy.
pro Lukase: s temi rekvizitami je to mozne, ja jsem je jinde zive nevidel, tak nemuzu soudit.. Co se te stejnosti tyce, tak me to tak pripadlo, ze jsou ty texty vsechny ladeny v podstate negativne a okoloho toho se to toci, ale rikam to je vec nazoru a asi prave tyhle texty k nim patri. a hudebne jsem to spis myslel tak, ze ty dve kytary by se daly urcite lip zaranzovat, takhle jsem mel dojem ze jedna kopiruje rytmiku druhe a tot vse.
pro Plesky : ano s tim souhlasim, ale zrejme se lidem tenhle druh bigbitovy zabavy libi tak na ni chodej.. na Miru, na ohnostrujky, na potiskly sprcky a kalhotky.. co ja vim :-)

Kapelník MOTOUZU
23.3. 2001 10:22:41

Mlčeti zlato!!!

M.J. z HK
23.3. 2001 10:29:34

no jo to pak ale neni diskuzni koutek, ale bobrik :-)

Vasek z Přelouče to Lukáš
23.3. 2001 10:55:14

Pravda, texty Mogulu jsou furt vo tom samým, ale vo co jinýho na tý zábavě jde, né :-)

Lukáš to Vašek
23.3. 2001 11:45:04

jo,jo máš recht

Niki for you...
23.3. 2001 12:59:21

Ráda se k vám přídám, zdá se mi to trochu ... uzavřený diskuzní kroužek. Nejprve ke KO. Souhlasím s Lukasem, i já byla na Komunálu ve Břehách a lepší zábavu jsem nezažila. Je pravda, že texty má KO laděny všechny stejným směrem, ale to je jejich "imič", ne? Vždyť je to BEST oF KRCHOV.
Na Mogul jsem chodila hodne, možná až moc, takže jsem si je sprotivila, ale poslouchat se to- občas- i dá. Já zastávám názor, že Mogul není zrovna nejčistší skupina, hrají i falešně. Kdo chce slyšet kvalitu, nemusí ani tak daleko, stačí zajet na Framal, Motouz, Hombres... Je toho tady kvalitního dost.
Ale abychom nekritizovali pouze Mogul, Profil se Vám líbí?!
pro Mílu- klidně se připoj, neříkej, že nemáš žádný názor..
pro Killera- Martine, to jsi nemyslel vážně, že ne?!

Vasek z Přelouče to Niki
23.3. 2001 15:25:12

Fakt by se měli občas umejt :-)

Kapelník MOTOUZU
24.3. 2001 15:05:22

Toto je diskuzní kroužek?(Toto je stavění kapel do pozice závodníků!) Někdo zpívá sprostě,někdo řeže motorovou pilou, někdo hraje 20 let starý písničky jejichž text dodnes nechápu, ale všichni šlapeme po stejných prknech. Ještě že nejsme v Albánii, to bychom jinak místo požlucené stránky drželi v ruce kulomety.

Plesky
25.3. 2001 21:58:07

Hele kapelníku, ty seš nějakej divnej, měl bys bejt rád, že tady diskutujeme o vás, vždyť tady se vlastně můžeš dovědět, co se nám, vašim posluchačům, líbí ( i když ses zatím mohl dozvědět spíše co se nám nelíbí) a tak se zlepšit k obrazu našemu a tím si nás získat, no není to snad cíl všech ambiciózních kapelníků - hrát pro co nejvíce lidí. V Albánii by ses to nedozvěděl :-)

Pepa J.
25.3. 2001 22:34:18

Nevíte někdo kdo v originále zpívá "Dám, dám, dám kvůli tobě inzerát", popřípadě kde píseň seženu (nejlepe *.mp3)? Diky.

Martin
27.3. 2001 3:01:30

Cau! Zdravim vsechny poradatele! Modry Mauricius byl super a ty Idiote, co pises Martin.killer@seznam.cz, jses mi nakej povedomej!!! Prave posloucham Gamma Ray + Iced Earth a ty ses asi pekne mekkej! Tusim, zes vubec neprisel a delas tady ze sebe machra!!!
Zdravim vsechny, kteri byly v Patek v Kostenicich!!!
A zbytek se dete vycpat!!!
Now I'm looking forward to Motouz! Hi my friends!!!!
Martin!! Tentokrat opravdu Killer (Ripper, Shooter, Iron-The Number Of The Beast, Judas-Night Crawler, Hammerfall-Renegade!! and many many more!!!....)
You are The Best On This Place!!!

Niky
27.3. 2001 14:07:35

Kapelníku z Motouzu, jsem ráda, že jsi se zapojil do diskuze. Ale tvůj názor také moc dobře nechápu( souhlasím s PLESKY). Nemyslím si, že by se zde kapely stavěli na místa závodníků, nebo bych to jistě nepřirovnávala k Albánii. Myslím si, že je dobře, že se lidé konečně naučili říkat svůj názor, i když ZATÍM jen anonymně. Je to ale nejlepší cesta k tomu, aby se za své názory přastali stydět. Motouz tady snad nikdo nepomlouval, to Ti tak záleží na mínění lidí o Mogulu, popřípadě Komunálním Odpadu? Jsou to jen názory, a lidé se hodně schodují. Skus navodit nové téma, třeba se někdo chytne. Modrý Mauricius hrál opravdu dobře, souhlasím s Martinem. Kdo nepřišel, prohloupil. Tak se mějte bigbítu, míru a sportu ZDAR!!!

Pořadatel
27.3. 2001 14:18:08

!!!!!!!!Všem pozor!!!!!!!!!
13.4. u nás nevystoupí samostatně skupina Framal, ale přivezou si s sebou hosta-skupinu Stresor. Tak se potkame...

kamarad Jardy J. z Kostenic
27.3. 2001 19:53:01

Vy makovci od Pardubic, prijedte se podivat na poradnou zabavu 30.3.2001 do Jistebnice (okr. Tabor) na Parkany. To teprve uvidite show.

J.J. z Kostenic
27.3. 2001 20:12:18

vsichni co neprisli v patek na MODRY MAURICIUS jsou pekny sracky!!!!!!!!!!!!!!

Sáčkař
28.3. 2001 8:34:12

Vykašlete se na nějaké Parkany. Přijeďte se ten den radši podivat do Uhřetic na pořádnej ples!!!!!!!!

zestárlá zábavačka
28.3. 2001 12:50:19

Jen tak dále s pokračováním zábav,ale chtělo by to méně Mogulu /spíše nikdy/ a více Komunálu.Zkuste sehnat Odysseu a budete mít plný sál.

Plesky
30.3. 2001 9:12:48

Co je to Odyssea?! To je si nějaká prehistorická skupina, nebo se pletu? Hlavně žádnej důchod!

m.j. z HK
30.3. 2001 14:27:22

Odyssea je plzenska kapela. hrajou ale casto i ve vychodnich cechach. nejaky to desetileti uz maji za sebou, ale duchod to rozhodne neni. ja je povazuju za spicku v tancovackovejch kapelach. kdo neslysel mel by to co nejdriv napravit :-) hrajou 6.4. v Brehach to je nekde za Chlumcem; nebo tusim 27.4 v Pardubicich neni mi znamo kde

J.J.
2.4. 2001 18:58:20

Tak jsem v patek navstivil, v tomto dikuznim koutku jiz avizovanou, zabavu v Jistebnici (okr. Tabor). Hrala skupina Parkán. Jiz o pul devate byl sal mistniho kulturniho domu (velikost cca jako v Kostenicich) narvanej (jak jsem se dozvedel od poradatelu na zabave bylo 268 platicich navstevniku). Parkani zacali hrat v 9 hodin. Jiz od prvnich tonu byl parket pekne plnej a tak to bylo po celou zabavu, ktera koncila kolem pul druhe (ale to nevim presne, nebot v tuto dobu jsem mel uz pekne "nakoupino"). Parkán hraje hodne podobne jako Motouz.
Na zaver muzu rict, ze zabava to byla super. My muzeme jenom zavidet ze tam chodi tolik lidi, a ne jako u nas v Kostenicich.

Na tom nezaleží
3.4. 2001 13:38:50

Tóž, kdo je to ten stresor

Janik
4.4. 2001 13:36:20

Zdravim všechny priznivce diskuzniho koutku.Dlouho jsem tu nebyla a mam radost z vašich přispěvků.Stresor je kapela pár maníků, kteří se motají okolo motorek a minulí týden hráli ve Starým Máteřově, jsou prý trochu tvrdší,ale podle kapelníka Framalu nám zajistí solidní účast.Cituji:"Na nas pride tak 15 lidí na stresor 120."Plus nějací ti pořadatelé a klube se z toho pěkná zábavka.Tak neváhejte a všichni přijďte! Bigbítu zdar

Hans z Flowers
4.4. 2001 19:42:10

7.4.2001 oslaví Motouz v Herálci 20. výročí svého vzniku. Všichni Flowers gratulují a přejí další léta.

Plesky
12.4. 2001 11:58:36

Čau bigbíťáci, jste ted nějak mrtvý, dofám, že je to jen zdáni. Zdá se mi, že jsme nedořešili to první co se tady objevilo - to že když půjdem jinam než na Mogul, ve stejným množství tak to bude lepší, než na Mogulu, tak si myslím, že nezbývá, než se dohodnout na datu a místě, co vy na to? Ať to stojí za to !!!

jarda ze lhoty
13.4. 2001 6:14:25

pro organizatora pleskyho
ve stredu 18.4. ma v tynci funus starej vejrazka.hraje mu tam nejaka dechna a to by moh bejt docela dobrej narez.tak se tam vsichni sejdem ve stejnym mnozstvi.at to stoji za to.

vasek z prelouce
17.4. 2001 7:06:52

Tak jsem koukal, že jste se zase nedohodli. Na Mogulu bylo v Uhřeticích přes 500 těch co tý muzice vůbec nerozuměj. Navíc sqělá show. Doufám že jste tam byli taky :-) :-) :-)

Lukáš to Vašek
17.4. 2001 10:34:25

Na Mogulu jsem v Uhřeticich nebyl. Jel jsem se radši podívat do Licibořic na Framal, kde ač nebylo tolik lidí tak to bylo supr. Rozhodně lepší než v těch Uhřeticích, když se tam mačkalo 500 lidí. Já sice proti Mogulu nic nemám, ale s takovým Framalem se Mogul rovnat nedá. Pro Pleskyho: tak se sejdem v patek u nas

Vasek z prelouce to autor postrehu
17.4. 2001 15:26:10

Nikdy to není nic moc ale naprat 4 masitý hrubky do 11 a 1/2 řádku je přeci jen dost

Plesky
17.4. 2001 19:40:44

Lukáš

Pro Vaška
18.4. 2001 12:13:25

Ještě aby se ti jejich postřehy libily. Ten kdo to píše nemá potřebu psát o tom, jak se tam někdo vožral, jak jsi zvyklí na jiných stránkách, kde již dopředu víš, že více než polovina psaní o zábavě bude o tom jak se jejich frontman a někdy i jiní vožrali a pak co vyváděli cestou domů. Já mam radši postřehy vyloženě o zábavě nejsem zvědavej na to, kdo a kde se vožral a co vyvadel. Nepatrim k tem 500, co jak jsi psal "hudbe nerozuměj" - jsem ta mensina, co chodi za dobrou hudbou a ne jen za chlastem.

Janik
18.4. 2001 13:26:07

No tak lidičky, nema cenu se přit o to kdo je lepší, i když já také dávam přednost jiné hudbě než je Mogul, jenže co naplat, zatím ještě stále Mogul vede v návštěvnosti a nejen v Uhřeticích. Sejít se můžem v pátek na Hombres beatu. Pro Moguláky to může být také, vždyť dobrá polovina hombresáků začínala v Mogulu. Jejich Kámoši méďové nemaj chybu. Za hrubky se omlouváme, predevším Vaškovi, který nás upozornil, ale postřeh jde přes víc lidí a každý z nich má asi jiný názor na pravidla pravopisu.

autor postřehu
18.4. 2001 14:28:35

Ať to čtu, jak to čtu, žádné chyby tam nenelézám.
Ať počítám, jak počítám, řádků je 9 a 3/4!

Plesky
19.4. 2001 18:00:07

Lukáš

Plesky
19.4. 2001 18:10:17

Sorry, za předešlé příspěvky, nějak to blbne.
Lukáš - tak jo ja přijdu na Hombres
Vašek - Šou je sice skvělá věc, ale hodí se spíše do cirkusu, i když proč ne na zábavu, pak to ale chce zachovat jistou úroveň, třeba nejsou všichni vožralý. I když na Mogulu asi jo, to už se ale vopakuju, ať si klidně davy choděj na Mogul, proč ne, jestli se jim to líbí, mě se to nelíbi.
Ne už nemá cenu to dále pitvat, každý se může rozhodnout kam a na co bude chodit a stejně tak kapely co a jak hrát, přeju šťastnou volbu všem. Bigbítu zdar!

Fanda z panelaku
19.4. 2001 18:50:33

Nerad bych zbitecne popuzel, ale jaka je podle vas, alesponzhruba, definice Bigbitu, anebo spis bigbeatu? Nejedna se zde spise o vesnicky zabavovy pop-rock?
At ziji vidle!!!

Josef Heller
19.4. 2001 18:57:24

Znam skvelou kapelu jmenujese Hlava XX a jednou taky hrala v Kostenicich s jeste jinou kapelou.Ta se zas menovala Karburator. Neznate je nekdo? I need some informations about it.

Petr z Moravan
19.4. 2001 19:55:29

Čau a nazdar v patek na Hombresu

luckey
19.4. 2001 22:11:43

Fando z paneláku.Správně jsi to pochopil.Jedná se o vesnicky zabavovy pop-rock,a nebo taky dechovkametal a jiná označení.Je to muzika pro ,a na ,zábavu žádnej Bach. Bigbit ani bigbeat nebyl nikdy o ničem jiným.Jo a byl jsi taky i na diskotéce???Co takovej DJ Bobo.???

Ales
19.4. 2001 22:23:51

Pánové se vám divím.Buďte rádi že žijete v kraji kde se aspoň nějaká ta rocková hudba hraje.U nás je to samá tvenťačka a třískotéka.Na trochu rocku ,aby jel člověk světakraj.No a Mogul??Není bez chyb,možná jsou na tom jiný soubory hudebně líp?Ale!!!Chodí na něj lidi,je v povědomí.No a proč asi??Ti kluci umí to co dělají prodat.Několik vydaných CD,ke koupi na všech zábavách,pravidelně a včasně aktualizovanej web,vlastní noviny.................ať se takhle snaží i jiní.Úspěch je skoro vždy hlavně práce a vytrvalost.

Vasek to autor
23.4. 2001 7:45:29

no jistě, každej máme jinak nastavenou stránku, ale předpokládám že pravidla pravopisu jsme probírali stejný. Jinak jsem se byl podívat v pátek v Kostěnicích :-(

Vaskovi z "Prelouce"
24.4. 2001 7:46:01

Moc lidi v patek v Kostenicich nebylo, skoro vsechny jsem znal, takze Vasku, ty nejses z Prelouce, ale z Jenikovic, neboli od Mogulu zejo. Ja sem si to celou dobu myslel.

Vasek z přelouče
24.4. 2001 9:53:42

Neuhod, neuhod, héééč!!!!!!!!!!!

Hofič
24.4. 2001 11:19:03

Tak jsem se poprve kouknul na vase stranky, protoze mne na ne kamos upozornil a musim rici, ze jsou dost slabi. Podivejte se napriklad na stranku Pardubického L!!!
Lidi, vy se tady furt prete, jaka kapela je lepsi a horsi. Mam pro vas jedno resini. Na vsechny se vyserte a prijdte tento patek do "L" - bude tam skvela house party, ktera se s vesnickou zabavou neda srovnat a lidi tam bude minimalne 500!!!!!!!

Vaskovi z "Přelouče"
24.4. 2001 12:03:31

ty vole, nekecej, tak tim padem nejses Vasek a natož jeste z Prelouce!!!!!!

Hofičovi
24.4. 2001 12:08:56

ty vole, to sis asi trosku poplet, ikdyz je od tebe hezke, ze jsi se alepon dostal na bigbitovou stranku!!!

Vašek z Přelouče
25.4. 2001 9:52:53

A sem vole, stav se nekdy na Mogulu s Fernetem

Niky
25.4. 2001 18:51:06

Pro hofiče: Jsme radi, že se lidé koukají na stránky bigbítu, my se pro změnu podíváme na to "L", ale na house party asi neprijdeme, Já osobně mám radši prázdnější sály a smysluplnější hudbu
pro Vaška: zastávám názor, že buď nejsi z Přelouče, nebo nejsi Vašek
Pro všechny: teď se nehádáme, která kapela je nejlepsí, ale kdo je Vasek a jestli je z Prelouce
Sejdeme se na posledni zabave, ne?

Emilek
25.4. 2001 18:52:23

Pro vsechny: nevahejte a prijdte v patek!!! Musime zakoncit sezonu. Cauky

Plesky
25.4. 2001 19:47:07

Postava Vaška z Přelouče je dost zajímavá, je to nejradikálnější Mogulák na kosbitu. Škoda, že mizí staré odkazy, rád bych je shlédl. Teď koukám, von se vlastně přiznal. Na mogulu je kritika tohoto diskuzniho koutku (vlastně diskutujících) je tam psano, že se koutku neúčastní. To asi ten co dělá stránky a ne Vašek. No těší mě. Když už jsem u toho, ja jsem Pepa J. (from Kostěnice).
Tepeero v patek na rozlučce, doufám, že přijde i ten co zval na funus starýho ... no už nevím, je to jedno.
Pro onoho, co zval na pohřeb :
Jsi srdečně zván na "funus" :-) ted hraje Motouz.

Vašek z Přelouče
26.4. 2001 7:26:04

Tak to já taky přijdu, gdyž Mogul v pátek nehraje. Mám u všech panáka (Fernet!)

Lukas to Vasek
27.4. 2001 8:02:37

Tak teda plati, ukaz se, nebo si te nechame vyhlasit od kapely. Toho panaka u mne mas. Ted to teda vypada, ze fakt nejses ten Vasek od Mogulu (to je pokud se nemylim abstinent). Ale kdyztak te pozvu na panaka Fanty, Dzusu, Coly... - vyber budes mit velkej.

Klara
3.5. 2001 8:10:14

Povinná pulnocní hra

Antimogulak
15.5. 2001 7:46:56

Tak jak jsem Mogul neměl vůbec rád, tak teď musím napsat, že to, co předvedli v Bítovanech bez Miry nemělo opravdu chybu. Sice první song nebyl tak vydařenej, ale ostatni již bylo skvělý. Byla sranda, nikdo neslyšel mistrovy vylevy - prostě nádherná zábava. Klobouk dolu před nima. Byla by nějaká jiná kapela schopna odehrát celou zabavu bez sólového zpěváka??? - momentálně mne žádná nenapadá.

Janik
16.5. 2001 14:17:25

To teda je, vzpominam si na zabavu v Časech, kde hral Framal a zpěvák se neráčil na zabavě ukázat. Kluci to zvladli na jedničku a nakonec to bez zpěváka zvládají dodnes.

Enzo
20.5. 2001 22:15:04

Na ohlasy o kvalitě Mogulu.Míra má hlas výbornej,ale někdy (poslední dobou dost často) to přehání s pitím a co se týče zbytku kapely hrajou skvěle. Hrajou dobrý osvědčený věci, který jsou i na úrovni přetextovaný.
Mají sice někdy úlet, ale to se stane každýmu, vy to jen u těch svejch oblíbenců rači neslyšíte.
Mogul je podlemě nej kapela tancovačkových parketů. Třeba takový Derby to je něco hroznýho a chtěj za zábavu 15000 Kč to je téměř dvakrát tolik co Mogul. Další věc která se mi na nich dobrá je, že hrajou téměř víkend co víkend a to je na sehranosti kapely hodně znát. Ze strany Mogulu je to už téměř profesionalizace. Takže na Mogul jsem chodil, chodím a budu chodit dál dokud budou hrát, což doufám bude ještě hodně dlouho. Enzo

Pro Enzo
21.5. 2001 22:18:02

Buď posloucháš prdelí, nebo jseš lachtan! Sežeň kamaráda kterej je muzikant, a ještě jednou s ním jdi na Derby.

patrik
22.5. 2001 7:13:54

zdar bigbíťáci. Konečně jsem se dostal na internet a mohl se zapojit do diskusního kroužku. Když jsem si přečetl několik odkazů, tak mě z nich bylo docela špatně. Každy kritizuje nějakou kapelu, někdo zase zábavy. Konečně se proberte a budte rádi, že vůbec ňáky zábavy existujou, protože kdyby nebyli, tak by ste buď seděli doma, nebo chodili na ty piškotéky. Mějte se všichní fajn a užívejte dokt to de. Zdar na zábavách.

Enzo
22.5. 2001 22:19:39

Derby je kapela, která hraje jen pro prachy. Jedinej kdo má aspoň trochu zájem o lidi na parketu je kytarysta, ale takovej basista ten má v ksichtě takovej výraz odporu že si myslím že tam hraje za trest a klávesák taky. Klávesák mě div nezabil když jsem se dovolil zeptat jestli zahrajou znvu " Teče kohout ". No a zpěvák ten taky čumí furt někam do prdele a ne na parket. Navíc texty maj takový suchý. Nic co by bylo na úrovni. Hudba za něco možná stojí, ale taky maj nějaký mouchy. No ale jak psal Patrik, vykašlem se na hádání a budem rádi že vůbec bigbít a český zábavy jsou, protže kdyby nebyly tak sedím doma a čumím na Milionáře.

Pro Enzo
23.5. 2001 1:33:14

Máš recht

Niky
23.5. 2001 19:39:57

Docela me prekvapilo, ze se tady ziva debata rozviji i dal. To tusit, netrva mi to tak dlouho, nez se zapojim. Enzo je nový clen "nasi" debaty. Ano, skupiny se zde pomlouvaly, pomlouvají, a asi pomlouvat budou, hrála se tady hra "Kdo je Vasek" a podobne, ale o cem jinem se chces bavit na strankach bigbitu?! Kazdy ma svuj nazor, chce se o nej podelit s ostatnimi, ale snad nepocita s tim, ze s nim bude kazdy souhlasit. Derby (bohuzel) neznam, ale je tu dost skupin, ktere jsou lepsi, horsi, nektere hraji s laskou k penezum, jini k lidem a ti posledni k hudbe. Je to tak a s tim nikdo nic nenadela!

Lukas
24.5. 2001 11:38:10

Mílo, proč nejses schopnej poslat Vaškovi rozpis Motouzu - ze by to bylo pod tvoji úroveň? Pochop, že to neděláš pro něho, ale pro nás!!! Vono totiž už má hodně lidí přístup k internetu a tak místo různej rozpisu po kapsách si radši stáhnou stránku, kde jsou všechny kapely široko daleko a ještě k tomu přehledně rozepsané. Je to tvoje věc, ale škodíš si sám sobě.

Enzo
24.5. 2001 13:43:14

Nadhoďte někdo nový téma (hlavně né posuzování kapel ), ať je o čem psát. Třeba se můžem hadat který pivo je lepší nebo něco podobnýho.
K těm názorům, já ho nechci nikomu vnucovat. Jo Niky. Derby je někde z okresu Kutná Hora, ale v tý oblasti hraje taky Punc a ten se mi zdá lepší.

vasek z prelouce
25.5. 2001 10:48:26

Nejlepší je pivo zadarmo a pak hned Plzeň